.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امکان صادرات خودرو به کشورهای حاشیه دریای خزر

مدیر عامل شرکت صنعتی ایران خودرو گفت: با ایجاد کارخانه خودرو سازی شمال کشور امکان صادرات خودرو به کشورهای حاشیه خزر فراهم می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، منوچهر منطقی صبح شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه خودروسازی شمال کشور در بابل افزود: این شرکت قصد دارد با بهره برداری از کارخانه خودرو سازی شمال محصولات خود را به کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و مسیرهای دریای خزر صادر نماید.

مدیرعامل گروه صنعتی خودرو با اشاره به اینکه 150 هزار خودرو در سه شیفت کاری در این کارخانه تولید خواهد شد، تصریح کرد: محصولات غلب بر مبنای توانمندی خودرو و تولید محصولات بومی خواهد بود.

منطقی با بیان اینکه این کارخانه در مدت دو سال به بهره برداری خواهد رسید، یاد آور شد: فاز اول این کارخانه دهه فجر آینده به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مازندران در طول برنامه سوم توسعه از فعالیتهای صنعتی و جذب اشتغال در این حوزه  محروم بوده اند، تصریح کرد: در گذشته امکان سرمایه گذاری صنعتی وجود نداشته است.

شفقت با بیان اینکه سهم سرمایه گذاری مازندران صنعت کشور 5/2 درصد است، خاطرنشان کرد: شش هزار واحد صنعتی با 9 هزار میلیارد تومان اعتبار تا کنون مجوز صنعتی دریافت نکرده است.

وی با بیان اینکه دو هزار و 200 واحد صنعتی با 81 هزار نفر اشتغال
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.107 seconds.